FORUMS Learn what you don't know in the community form,
share what you know.

Konu: Quinfall'ın Dövüş Sistemi İçin Geri Bildirim ve Öneriler

Konu: Quinfall'ın Dövüş Sistemi İçin Geri Bildirim ve Öneriler

Değerli Geliştiriciler,


Yakın zamanda Quinfall'daki çeşitli silah kombinasyonlarını ve alt sınıfları gösteren kısa videoları izleme fırsatı buldum. Bu kısa videolar oldukça etkileyiciydi ve daha uzun, daha detaylı videoları sabırsızlıkla bekliyorum. Geliştiricilerin canlı yayında karakterleri oynayıp açıklamaları yapmaları, oyun mekanikleri hakkında daha derinlemesine bilgi vermesi özellikle ilgi çekici olacaktır.


Dövüş Sistemi Üzerine Geri Bildirim:

Parlatma ve Etki: Quinfall'ın dövüş sistemi umut verici ve şimdiden Throne ve Liberty'ye göre daha etkileyici. Biraz daha geliştirme ile daha da iyi bir hale gelebilir. Henüz tam bir dövüş videosu görmesek de, gördüğümüz kısa videolar Quinfall'ın doğru yolda olduğunu gösteriyor, özellikle Kayra gibi diğer başlıklarla kıyaslandığında.

Vuruş Kaydı ve Senkronizasyon: Karakterler arasındaki vuruş kaydı ve senkronizasyonun pürüzsüzlüğü takdire şayan. Hedef üzerindeki becerilerin doğru bir şekilde kullanılması, New World'daki desenkronizasyon sorunlarına göre oldukça üstün. Bu seviyedeki hassasiyet, genel dövüş deneyimini artırıyor.

Saldırı Hızı ve Dövüş Dinamikleri: Belli becerilerin saldırı hızını artırmak, dövüş sistemini iyileştirebilir ve potansiyel olarak Tera Online'da yaşanan dinamik ve keyifli dövüş tarzına uyum sağlayabilir. Quinfall'daki aksiyon dövüşü, Tera'yı hatırlatırken, bu türe kendi benzersiz tarzını da katıyor.

Sonuç olarak, Quinfall'ın dövüş sisteminin aldığı yön etkileyici. Dövüş akıcılığı ve saldırı dinamikleri konusunda birkaç ayarlama yapılmasıyla, olağanüstü bir oyun deneyimi sunabileceğine inanıyorum. Devam eden çabalarınız için teşekkür eder, gelecekteki güncellemeleri ve yayınları dört gözle bekliyorum.


Saygılarımla,

Heathcliff Aincrad
 
Last edited:
Merhaba Heathcliff. Önerilerinizi gerekli birimlere ilettim ve dün yayımlanan son videomuzda da görebileceğiniz üzere değişimler gerçekleşti. Bu sadece değişimin ilk parçasıydı. Vawraek Tech. ve Quinfall ekibi oyuncularımızın önerilerini son derece dikkate alıyor. İlerleyen süreç içerisinde yayımlanacak içerikler aracılığıyla değişimi takip edeceğini umuyorum. Takipte kal! Teşekkürler.
 
Yeni kısa video'yu izledim. Eski kısa video ve 1. Kapalı Beta'da gösterilen combat'tan daha güzel olmuş.

Feedback:
Combat vuruş senkronizasyon bayağı bir iyileştirilmiş, animasyon hızı daha güzel olmuş, sadece animasyon efektlerini asset'ten kurtalıp daha güzel görsel versiyonununu getirmeleri kalmış sadece.

Note:
Geri kalan bütün silahların yeni combat video'larını en kısa zamanda gösterirseniz çok güzel olur. Ek olarak Quinfall Roadmap'de gösterilirse süper olur ileri de, ve 2. Kapalı Beta'nın ne zaman olacağı ile ilgili bilgiyi de^^.
 
Yeni dövüş etki senkronizasyonu, kılıç ve mızrak silahları için yeni kısa video dövüşünde, eski videolara kıyasla artık daha doğal bir his veriyor, oynanabilir bir aşamada dövüşün tadını çıkarmak için şimdi daha iyi. Şimdi Quinfall geliştiricilerinin, asset (varlık) dövüş animasyonu görsel efektlerinden kurtulmaları gerekiyor ve her şey yoluna girecek. Elbette, diğer sınıfları nasıl geliştirdiklerini bize göstermeleri gerekiyor^^.